Informujemy, że Poradnia Medycyny Pracy w dniu 23, 24, 27 grudnia 2024r. będzie nieczynna.

 

MEDYCYNA PRACY

 

 E-REJESTRACJA

 

OGÓLNE ZASADY REJESTRACJI  DO PORADNI MEDYCYNY PRACY

Rejestracja odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00, wyłącznie na podstawie skierowania,

numer telefonu 506 161 754.

Pracownik rejestracji wpisuje wizytę do terminarza, wyznacza datę i godzinę.

Rejestrowanie się jest również możliwe poprzez e-rejestrację na www.przychodniekozienickie.pl

 

  1. Badania medycyny pracy (pracownik, uczeń, student) są udzielane wyłącznie na podstawie prawidłowo wystawionego skierowania, w przypadku nieprawidłowo wystawionego skierowania pacjent nie zostanie przyjęty w umówionym terminie.

Za prawidłowość skierowań odpowiada pracodawca/uczelnia/szkoła.

  1. Zgłaszający się na badanie medycyny pracy powinien posiadać:

  2. skierowanie,

  3. dokument tożsamości (dowód osobisty/legitymację szkolną),

  4. okulary/soczewki w przypadku wady wzroku,

  5. dokumenty o stanie zdrowia w przypadku chorób przewlekłych,

  6. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, jeśli dotyczy,

  7. kartę informacyjną z ostatniego pobytu w szpitalu,

  8. zaświadczenie o zakończeniu leczenia w przypadku zwolnienia lekarskiego powyżej 30 dni,

  9. spis leków stosowanych przewlekle,

  10. książeczkę SANEPID, jeśli dotyczy,

  11. wynik kału na nosicielstwo, jeśli dotyczy,

  12. wynik badania psychotechnicznego, jeśli dotyczy.

  13. osoba do ukończenia 16 r.ż. powinna zgłosić się z jednym! rodzicem/opiekunem prawnym,

  • badania medycyny pracy są realizowane poza Narodowym Funduszem Zdrowia (są komercyjne- opłatę uiszcza pracodawca lub pacjent),

  1. pacjent LUXMED – konieczność kontaktu z infolinią celem zgłoszenia wykonania badań medycyny pracy w naszym zakładzie,

  1. pacjent MEDICOVER – konieczność kontaktu z infolinią celem zgłoszenia wykonania badań medycyny pracy w naszym zakładzie.

Pacjent PZU – w sprawie rejestracji dzwoni konsultant.

Pacjent POLMED – w sprawie rejestracji dzwoni konsultant.